پیگیری خرید های انجام شده

در فروشگاه اینترنتی کتونیکس سعی بر این است که کالای خریداری شده توسط مشتریان عزیز در سریع ترین زمان ممکن و به صورت رایگان به دست هموطنان عزیز در سراسر کشور برسد.

ارسال کالا در فروشگاه اینترنتی کتونیکس اکثرا به صورت تحویل به اداره پست و در بعضی موارد تحویل به تیپاکس و در شهرهای نزدیک به صورت باربری میباشد روند ارسال کالا

تمامی سفارش های ثبت شده در سریع ترین زمان ممکن ارسال میشوند و کد رهگیری مرسولات پستی در وبسایت کتونیکس ثبت شده و برای مشتریان عزیز پیامک میشود

ازین رو از روش های زیر میتوانید جهت پیگیری محصول خریداری شده اقدام کنید

اگر کد مرسوله پستی برای شما پیامک شده:

کد ارسال شده را در سامانه رهگیری مرسولات پستی وارد کنید و از روند ارسال کالای خریداری شده باخبر شوید.

نشانی سامانه رهگیری مرسولات پستی :

رهگیری اداره پست رهگیری تیپاکس
چنانچه اگر کد مرسوله پستی حداکثر بعد از 5 روز (ارسال از انبار جزیره قشم) برای شما پیامک نشده:

روش اول: راحت ترین روش ارسال پیام به واحد پشتیبانی در واتساپ از طریق لینک زیر

پشتیبانی واتساپ

روش دوم: ثبت و ارسال پیام در پروفایل کاربری

ابتدا وارد حساب کاربري خود شويد، گزینه "پیام ها و پیگیری سفارش" را انتخاب و سپس انتخاب گزینه ارسال پیام و مشخصات خواسته شده را وارد کنید و پیام خود را ارسال کنید.

کارشناسان ما پس از بررسی با شما تماس خواهند گرفت