رویه‌های بازگرداندن کالا

ضمانت 2 روزه تعویض نمودن کالا

از آنجا که جلب رضایت مشتری و مشتری مداری از اولویت‌های اصلی فروشگاه اینترنتی کتونیکس میباشد ،کلیه پرسنل در تلاش هستند که تمامی سفارشات به صورت مطلوب و طبق خواسته مشتری ارسال شود،

با این وجود، امکان مواجه شدن با مواردی وجود دارد که فروشگاه اینترنتی کتونیکس به روش های زیر برای رفع آنها و رضایت خاطر شما خریداران گرامی برنامه ریزی نموده و برای محصولات، 2 روز فرصت تعویض درنظر گرفته است.

در صورت مواجه شدن با موارد زیر: اگر از نظر مشخصات یا ظاهر فیزیکی با اطلاعات وب سایت مغایرت داشته باشد. اگر مشتری قصد تعویض سایز خرید خود را داشته باشد.

در صورت مغایرت با مشخصات یا ظاهر فیزیکی با اطلاعات وب سایت در اولین فرصت پس از دریافت کالا(حداکثر طی 24 ساعت کاری پس از دریافت کالا )، درخواست خود را با ثبت و تکمیل فرم درخواست بازگرداندن و یا تماس با پشتیبانی فروشگاه، به خدمات پس از فروش فروشگاه اطلاع دهد.

درخواست ثبت شده توسط کارشناسان بررسی و در صورت تایید، هماهنگی های لازم جهت بازگشت با مشتری به عمل خواهد آمد. درخواست تعویض در صورتی پذیرفته می‌شود که محصولات شرایط بازگشت کالاهای مرجوعی که در زیر بیان میشود را داشته باشند.

لطفاً توجه داشته باشید در صورت عدم مطابقت کالا با شرایط ذکر شده در پایین ، فروشگاه از دریافت محصول معذور است. بنابراین از مشتریان گرامی خود می خواهد کمال دقت را هنگام پرو محصول مبذول فرمایند.

شرايط بازگشت کالاهای تعویضی

کفش ها در شرایطی که کفی کفش سالم و تمیزبوده ،خط خوردگی و تا شدگی و از بین رفتن بوی طبیعی کفش اتفاق نیفتاده باشد، قابل تعویض هستند.

کفش ها تنها ، پرو شده باشند و در وضعیت اولیه وکاملا نو باشند و روی آنها هیچگونه آثار استفاده مانند لکه، رنگ پریدگی یا بوی عطر و بدن وجود نداشته باشد، و مارک، بارکد،بند و سایر ملحقات جدا نشده باشد.

استفاده نادرست پس از تحویل کالا مواردی مانند پرو ناصحیح، استفاده بدون در نظر گرفتن شرایط نگهداری محصول، تماس با مواد شیمیایی و همچنین اشکال‏‏‌های ظاهری (خط ، تا، خط و خش ، پارگی و مانند آن روی محصول) که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود از جمله مواردی هستند که از شمول این بند خارج هستند.

در صورت درخواست تعویض سایز در صورت موجود بودن همان مدل سایز دیگر ارسال شده و در صورت موجود نبودن سایز مدل دیگر باهمان مبلغ یا مبلغ بالاتر توسط مشتری انتخاب میشود توجه داشته باشید که هزینه بازگشت کالا و ارسال مجدد جهت تعویض سایز... به عهده خریدار محترم می باشد. (درحال حاضر هزینه باربری و ارسال مجدد کالا از انبار قشم مبلغ 130 هزارتومان و انبار گیلان مبلغ 90 هزار تومان میباشد) و اگر کالای تحویل شده به مشتری از لحاظ فیزیکی یا ظاهری با مشخصات درج شده در وب سایت مغایر نباشد مرجوع کالا به هیچ عنوان انجام نمی شود.

مراحل بازگشت کالا

روش اول: هماهنگی با پشتیبانی واتساپ یا تلگرام

روش دوم: پنل کاربری

ابتدا وارد حساب کاربري خود شويد، با انتخاب "درخواست بازگرداندن کالا"، فرم را تکمیل نموده و درخواست برگشت کالاي خود را ثبت نمائيد.

پس از بررسي درخواست مشتري توسط کارشناسان ، در صورت دارا بودن شرایط بازگشت، . فروشگاه دریافت کالا را با مشتری هماهنگ خواهد نمود.